كانون شهيد يوسف زاده كوهبنان
اطلاعيه ها و فعاليتهاي كانون فرهنگي تربيتي شهيد يوسف زاده كوهبنان
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:اطلاعیه 5, :: 16:49 ::  نويسنده : جوادعبدالهی

 

بسمه تعالی

اطلاعیه شماره 5

به اطلاع کلیه آموزشگاه های ابتدایی که مجری طرح

<< انتظار فرهیختگان >>

می باشند میرساند، طبق جدول موجود در بسته های سبز و صورتی، آخرین فرصت ارسال خلاصه ای از سی دی << دانای مهربان>> که به صورت کار تحقیقی می بایستی توسط دانش آموزان ارائه گردد، روز شنبه 6/12/90 می باشد.

لذا از مدیران و مربیان محترم پرورشی استدعا دارد اطلاع رسانی لازم را انجام داده و دانش آموزان را در این زمینه راهنمایی نمایند (به این صورت که دانش آموزان بایستی محتویات سی دی را به دقت تماشا نموده و سپس آنچه را که از آن برداشت نموده اند را به طور خلاصه و در قالب یک کار تحقیقی به آموزشگاه خود تحویل دهند، تا خدای ناکرده حقی از دانش آموزی ضایع نگردد. همچنین لازم است به اطلاع دانش آموزان رسانده شود، هر چه که نوشته آنها زیباتر و خوش خط تر بوده و قواعد نوشتاری در آن رعایت شود، احتمال برنده شدن آنها بیشتر خواهد بود)

مدیران محترم آموزشگاه ها تا پایان وقت روز شنبه 6/12/90 فرصت دارند تا نوشته های دانش آموزان را یکجا به کانون فرهنگی تربیتی شهید یوسف زاده تحویل نمایند. بدیهی است تاریخ مذکور به هیچ وجه تمدید نمی گردد و نوشته هایی که پس از این تاریخ تحویل داده شود برگشت داده خواهد شد.

 

رابط و مجری طرح انتظار فرهیختگان شهرستان کوهبنان

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كانون شهيد يوسف زاده كوهبنان و آدرس kanoonshy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 28151
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1